Dagens träning

Idag gick träningen jättebra. Jag ökade motståndet på crosstrainern så att jag körde 10 min på level 5, 10 min på level 7 och 10 min på level 9 (som är den högsta nivån). Kändes kanonfint. Förut har jag kört hela passet på level 4. Tempot var i genomsnitt 9 km/tim. Har ingen aning om ifall det är bra eller dåligt men det kändes ok.

Sen körde jag några övningar för biceps, triceps, bröst och mage. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen. En check på vågen i morse visade att jag har 1 kg kvar att gå ner till den vikt jag hade när jag blev gravid men då hade jag redan lagt på mig några kilo vid det laget så sanningen är nog mera att jag har 3-4 kg kvar till en vikt jag trivs med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0