Julklappstips #5



I förrgår var träningen hur seg som helst (orkade bara 15 minuter på crosstrainern) och  jag känner mig lite tjock i halsen. Dags för årets julförkylning?
I går lyckades jag också hälla kokande vatten över min vänsterhand. Smart. Gör skitont.
Sen åkte vi till Maxi för att handla lite och då var det kö långt ut på parkeringen. Jag frågade en tant vad alla väntade på. Då visade det sig att det var någon himla VIP-kväll där självscannings-kunderna fick 10% på sitt köp. Men orka stå i värsta kön för det... suck. Vi åkte till Hemköp i stället.
En del betydligt tristare saker har också hänt sista dagarna. Verkar som jag är lite otursförföljd just nu.

Hur som helst, dagens julklappstips var det ja.
Av en slump hamnade jag på sidan Hemmagjort och oj vad imponerad jag blev! Här säljer människor de saker de gjort själva. Det finns bland annat fantastiskt söta virkade babyskor, tuffa hundtäcken, vackra smycken, nessesärer sydda av tomma kaffeförpackningar (!) och massor, massor med annat. Fantastiskt vad kreativa och duktiga folk är!
Detta är ju verkligen unika julklappar.

Bild från Hemmagjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0