Jul(b)ord



Som många andra har jag gjort en del skapelser med hjälp av Wordle.
Nu till jul gjorde jag en liten tavla med juliga ord. Tyvärr hade jag mätt fel så orden hamnade lite utanför men jag orkade inte göra om det så det får vara så. Tänkte att tavlan ska få lite nya ord sen efter jul ändå.

Idag har jag varit på möte med jobbet från kl 9-20. Vi var på hotell Corallen och julbordet var suveränt som vanligt. Särskilt vildsvinsskinkan!
Mamma hade Alva fram till kl 15 och sen kom Fredrik hem från jobbet och tog över. 3 gånger var de ute vid hotellet så jag fick amma. Funkade finfint. Skönt.
Jag längtade hem redan efter någon halvtimme och tänkte bara på hur underbart det är att vara mammaledig. Blev dödstrött av att höra allt jobbsnack. Oj, vad man kommer ifrån det där snabbt. Vem orkar bry sig som servrar, patientsystem och processtyrning när man har två underbara barn där hemma som väntar på en. Blä.
Visst var det kul att träffa arbetskamraterna och julmaten var som sagt god men det var väldigt skönt att komma hem igen.

Kommentarer
Postat av: Ellas Inspiration

Verkligen fin tavla!



Tack för din hälsning i vår svåra stund, det värmer verkligen!



Kram Karin

2008-12-19 @ 09:48:16
URL: http://ellasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0