Jag minns sommaren

Tiden bara springer iväg! Nyss hade jag jordens tjockaste mage och svettades i sommarsolen. Nu har jag en 4-månadersbebis och i morse hade brevlådan fryst så jag knappt fick upp den när jag skulle hämta tidningen.

Det finns naturligtvis ett par saker som står ut lite extra när jag tänker tillbaka på sommaren 2008 eftersom Fredrik och jag gifte oss och vårt andra barn föddes. Annars minns jag mest att jag var sjukskriven med ordinerat sängläge så jag tillbringade mycket tid i vår soffa medan grabbarna hittade på saker själva. Urtrist.

Lägger in några bilder från i somras för att påminna mig själv om att det faktiskt kommer en sommar igen även om den just nu känns långt borta. Fast den här gången längtar jag faktiskt inte lika mycket efter sommaren som jag brukar för under nästa år betyder sommaren också att det är dags för mig att gå tillbaka till jobbet och det är inget jag ser fram emot.

  
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0