Ny webbshop



I går öppnade en ny webbshop. Jag hade ju naturligtvis tänkt blogga om detta i förrgår eller senast i går men det glömdes bort.
Det är Malin från bloggen CarlssonKarlsson som öppnat en inredningsbutik, Carlsson Interiör & Design. Jag har följt bloggen ganska länge och det ska bli kul att se hur butiken utvecklas. Det blir inte bara en webbutik utan så småningom öppnar hon också en vanlig butik i Åhus.
Jag har klickat mig runt lite och det ser lovande ut även om det än så länge är ett något tunt utbud men så är det väl i början.
Det är mycket i den grå skalan så den som är inne på svart/vitt får sitt lystmäte här.

Jag fastnade lite extra för Snickare Lunds ljusring. Den är i tre delar med plats för 4 värmeljus i varje så man kan ju ställa dem hur man vill. Var för sig (som adventsljusstake tex), ihop som en ring eller som en "mask". Finns i vitt eller ek, 650 kr/st.

Eget collage med bilder från Carlsson Interiör & Design.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du gillar shoppen:) Ja det blir ju inte så mycket i början innan man kommer igång, men så är det nog för alla. Jag ska så småningom ta in mer saker i färg, men jag började med basic saker till en början. Det är ändå inga småbelopp man har handlat in saker för, men det blir inte så mycket av det tyvärr...hihi. Kram Malin

2008-11-08 @ 22:16:02
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0