Heja pappa!

 Fredrik springer marodören
Idag har jag varit med barnen och min bror och hejat på min man och hans två arbetskamrater (se tidigare inlägg). Laget kom 3:a (av totalt 5 lag, men ändå). Kul!

Loppet gick uppför berg och stora sandhögar och genom träsk och hav. Måste varit jättejobbigt men Fredrik verkade pigg och glad efteråt iallafall.
Det var några barn (den yngsta var nog inte mer än knappt skolgammal) med i loppet, mycket imponerande måste jag säja. Själv skulle jag nog aldrig kommit i mål om jag varit med.

Efter loppet var Fredrik tvungen att åka tillbaka till jobbet och jag tog med mig bror och barn på en fika på stan. Mysigt med pariserbulle och latte.


Kommentarer
Postat av: lolli

bra jobbat brorsan....heja heja heja

2008-11-13 @ 17:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0