Innehållet i paketet?

I det fina paketet som vi fick på posten häromdagen var det en sittdyna till Stokke tripp-trapp-stolen som vi köpte till Alva nyligen.
Stokkes egna är av vanligt tyg och det verkar opraktiskt (och det fanns ingen särskilt snygg heller tyckte vi) så vi köpte en från Polkadot design. Jag tycker den är jättesnygg och så är den i avtorkbart material dessutom och bättre utformad för en liten bebis än Stokkes egna (fast Alva får vänta ännu ett tag innan hennes rygg klarar att sitta i den).

Dyna till Stokke tripp-trapp-stol från Polkadot Design

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej!
Jag älskar prickig med! :-) Och en sån där dyna med puffar på sidan skulle jag också vilja ha! Men nu ser jag att polkadots lägger ner.. Kunde du tänker dig att sälja din brun dyna om du har ingen användning för den längre?! Liebe Grüße, Ingrid

2013-07-01 @ 20:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0