Nattsudd och höstpromenad

Sitter som vanligt här och är pigg. Varför är jag alltid pigg på nätterna?
Ska försöka sova snart (som lilla Alva som just nu ligger brevid mig på soffan och suger på min kjol (!) i sömnen).

I morgon (idag) ska Fredrik springa Havslättsmarodören i tremannalag och självklart ska jag och barnen dit och heja!
Hoppas vädret blir lika fint som det varit idag (igår).

Avslutar denna natt med några bilder tagna under dagens långpromenad. Söta hunden är mammas dvärgpudel Malva.

Höstpromenad med Alva och Malva

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Tjo syrran!



Var trevligt att kolla på springtävlingen idag och att fika! :)

Längtar efter käket sen ikväll. :D



Kram, brorsan.

2008-10-18 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0