Välkommen till min blogg!

I flera år har jag nu dagligen låtit mig inspireras och glädjas av alla fantastiska bloggare där ute och till slut kommit till en punkt då jag tycker att det är dags även för mig att tända en stjärna på blogghimlen.

Jag hoppas att bloggen kan komma att bli en inspirations-källa för andra eller åtminstone en underhållande stund i er vardag men förvänta er inga stordåd. Jag är en vanlig tjej med ett vanligt liv och bloggen kommer mestadels handla om min vardag men naturligtvis präglas av mitt intresse för inredning och matlagning.

En liten presentation är väl på sin plats:
Jag heter alltså Jessica, är i skrivande stund 33 år gammal och bor tillsammans med min underbara man Fredrik, 37 år, och våra två barn i ett radhus i en småstad i Småland.
Våra barn heter Felix, 12 år, och Alva, 3 månader. Just nu är jag alltså föräldraledig vilket är helt fantastiskt! Jag älskar att vara hemma med barnen och längtar inte för en sekund tillbaka till arbetet utan bara njuuuuuuuuuuter av att vara ledig (även om ledig är ett konstigt ord för ett dygnet-runt-jobb).

Det får räcka så just nu. Fråga gärna om ni undrar något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0