Sommar hos Cult Design

Jag älskar jordgubbar. Jag älskar att äta dem (åt en hel ask i går kväll), älskar att titta på dem (man blir glad av jordgubbar!), älskar att måla av dem (de har så härlig färg och söta prickar) och älskar dem på kläder, tyg och i annan inredning.
När jag var gravid med Felix för snart 13 år sedan (!) sa jag till Fredrik att om det blev en liten flicka skulle han åka raka vägen till Kappahl för där hade jag sett en liten söt flickdress med jordgubbar på. Nu blev det ju som bekant ingen flicka den gången så det blev heller ingen jordgubbsdress. Kanske kommer det några kläder med jordgubbar på som kan passa Alva nu till sommaren. Hoppas.
I allafall, det jag skulle komma fram till var att Cult Design har jordgubbar som motiv i sin sommarkollektion. Mysigt. Serien heter, föga överaskande, Strawberries och är designad av Maria Jakobsson.



Bilder: Eget collage med foton från Cult Design.


Kommentarer
Postat av: anna p

hejsan,



Du som gillar jordgubbar, jag tankte pa dig nar jag sag paxkids nya kollektion med sandaler med jorgubbar pa. ga in pa deras sida paxkids.se och ga till sandaler och sa heter dom favvo. det kommer upp olika monster da och ett av dom ar med jordgubbar. Jattesota! Vi maste ses snart va? Hur mar den lilla?

2009-04-20 @ 20:07:13
Postat av: Jessica

Anna: Men Gud vilka söta sandaler! Tack för tipset.

Självklart måste vi ses snart. Alva är nästan helt frisk nu. Ingen feber idag. Så vi kanske kan ses i veckan. Vi hörs av och bestämmer något. Kram.

2009-04-20 @ 21:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0