Rött är sött


När Ellos släppte sina vår/sommar-nyheter spanade jag genast in en härligt hallonröd sommarklänning med vita prickar till Alva. Tyvärr sålde den slut i hennes storlek innan jag hann klicka hem den. Jag mailade Ellos och frågade om de skulle få in fler men fick inget rakt svar så jag har kollat varje dag på deras lagerstatus och hoppats och så igår fanns den!!! Snabbt, snabbt klickade jag hem den (och en annan söt klänning slank visst också med).
Lilltjejen kommer bli sååååå söt i den. Hoppas nu bara storleken blir bra. Det är så svårt tycker jag att veta vad hon kommer att ha för storlek när det blir sommar. Nu för tiden vet man ju inte ens när det blir sommar eller om det blir sommar.

Visst är klänningen söt?!?

Bild: Eget kollage med bild från Ellos.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättesöt!!!!!

2009-02-18 @ 07:20:45
Postat av: lolli

den är jätte fin..hon kommer se ut som en liten prinsessa i den.....

2009-02-18 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0