Trädgårdsmode



Våren stundar och mina tankar går till vår lilla trädgård. När vi flyttade till huset för snart 2 år sedan hade tidigare ägarna precis grävt upp allt som fanns och hade säkert stora planer för hur det skulle bli men när vi tog vid bestod alltså hela vår trädgård av gräs, grus och jord. Inte en blomma i sikte. Varken Fredrik eller jag är utrustade med gröna fingrar så vi har inte kommit så långt sedan dess. Vi, eller mest jag, har valt växterna med hjärtat och kanske inte så mycket efter var de skulle kunna trivas, när de blommar och hur de passar ihop.
Hur som helst, det jag skulle komma fram till var att trädgårdsarbetet kanske kan kännas något roligare om man får ha fina kläder på sig när man rensar ogräs. Garden Girl har tagit fasta på detta och gör fina kläder för trädgårdsintresserade tjejer. Jag skulle inte ha något emot att bli ägare av en uppsättning.

Bild: Eget collage med bilder från Garden Girl.

Kommentarer
Postat av: anna

missa inte min tävling i bloggen, där tävlar du om ett litet hälso/tränings kit !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0