En bra dag

Idag har det varit en bra dag. Bra på det sättet att jag hunnit med mycket och haft en massa trevligt.
Först ut var en massa tråksaker som behövde göras. Dammsugat, skurat golvet, diskat upp, strukit en duk, skållat mjöl som ska stå över natten för att bli bröd i morgon, vattnat blommor, slängt ut den helt kassa skohyllan vi köpte för 99 kr på Jysk (rekommenderas INTE) och sånt. Fredrik tog med barnen in på stan en sväng för att uträtta lite ärenden och oj vad man hinner med då!
Sen åkte mamma, Malva, Felix, Alva och jag till Rödsle, området där jag växte upp, och gick en lång promenad runt mitt gamla dagis, huset där vi bodde, skolan och fritids där jag gick. Nostalgiskt och skönt.
Väl hemma igen slappade jag lite och myste med Alva och sen var vi hembjudna till mina föräldrar på middag. Supergott käk - recept kommer!

Så... en härlig dag helt enkelt. Hoppas ni alla också haft det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0