I min vitrin


Jag lovade ju att visa upp min underbara gröna skål från Eva Solo som jag fick i julklapp. Tänkte då att jag lika gärna kunde visa upp alla saker jag har i mitt vitrinskåp.

Hylla 1: Vas och ljuslykta Gustav Klimt (fått från mamma, peo, alex en annan jul)
Hylla 2: Eva Solo grön skål (julklapp från mamma, peo, alex) och en mysig liten "staty" (bröllopspresent från goda vänner)
Hylla 3: JellyBean härligt knallrosa skål (bröllopspresent från mamma, peo, alex), Orrefors ljuslykta "hallon" (julklapp från Legendens ägare), 2 glas från Saga Form (bröllopspresent från Fredriks syster med familj)
Hylla 4: Keramikfat från numera avliden konstnär från Kristdala (minns ej namnet, borde ha frågat mormor...), inropad på auktion för några år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0