SOL!!!

Nu känns det äntligen som att sommaren är här och jag är så lyckligt lottad som är ledig i denna värme. Dessutom är min man ledig denna vecka och har tagit ledigt i helgen när han egentligen skulle jobba så vi har många varma dagar framför oss att spendera precis som vi vill, hela familjen.
Idag har Felix varit med en kompis hela dagen så Fredrik, Alva och jag åkte ut till Havslätt och solade en stund och fikade. Alva kände på vattnet med fötterna och hade nog gärna hoppat i en sväng men jag tyckte det verkade lite väl kallt.
Hon fick i stället inviga den lilla uppblåsbara babypoolen som vi inhandlat och det tyckte hon var jättekul.
Vi har också varit en sväng på stan, grillat gott och lekt och slappat på en filt i trädgården. Det har varit sååå mysigt!
Nu hoppas vi på fler sådana här dagar.


Lilla strandtjejen!


Det är härligt med utedusch.


En Spritzer är inte dumt i värmen (1/3 fruktsoda, 2/3 vitt vin)!

Fotot där jag är med har Fredrik tagit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0