Färgglad vår!



Jag har spanat in vårnyheterna hos Åhléns och här är några av mina favoriter som gärna skulle få hitta hem till mig.
På bilden ser ni en grön kaninhängare som skulle vara fin på Alvas rum, en härlig grytlapp som matchar den färgglada kökshanduken i bakgrunden. Tesilen i form av en jordgubb är ju underbar för att inte tala om de prickiga (jag äääälskar prickigt) muffins-formarna. Vilka ljuvliga cupcakes jag skulle kunna göra till Alvas 1-årskalas i dem :-)
Och så behöver Alva förstås ett hinkset nu när hon snart är stor nog att inta sandlådan på lekplatsen.

Alla produkter hittar ni hos Åhléns varifrån också bilderna kommer. Collage av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0