En tonåring i vårt hus

Idag fyller Felix 13 år! Det är ju helt otroligt att det är 13 år sedan min lille pojke föddes och tänk att nu är han lika lång som mig och har storlek 42 i skor. Numera slänger han med huvudet för att få bort luggen från ansiktet på typiskt tonårsmaner och en kram kan man numera bara få i yttersta nödfall och bara om ingen, absolut ingen, kan råka se det.

Grattis min stora pojke!








Mitt försvar till ovanstående bild är att Felix promt skulle ha en färdigköpt tårta och exakt den här. Så en mamma fick helt enkelt böja sig för födelsedagsbarnets vilja och fick inte baka själv... som försvar till den fult skrivna texten kan jag bara säja att det var SVÅRT att skriva men den där tårtgarneringen på tub. Den ska jag inte köpa fler gånger!

Kommentarer
Postat av: Lolli

GRATTIS fELIX HURRA HURRA

2009-05-12 @ 17:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0