Frågor med svar

Hittade en liten lista och tänkte att mina läsare kanske skulle kunna tycka det var intressant... eller inte men då får ni låta bli att läsa ;-)

1. Hur gammal är du om fem år?
Svar: 39

2.Vem var den sista du träffade ?
Svar: Förutom min man var det min mamma som var här för en liten stund sen med nybakt bröd.

3.Hur lång är du ?
Svar: 165 cm

4.Vilken var den senaste filmen du såg?
Svar: "Yesman". Den var ganska bra.

5.Vem ringde du senast?
Svar: Min kompis Katarina.

6.Vad är helgens planer?
Svar: Mannen jobbar hela helgen. Jag ska nog fortsätta jobba lite i trädgården, tvätta minst 4 maskiner tvätt, åka till stallet på söndag, äta lite god mat med mina barn...

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Svar: Det beror sig på vad det handlar om. Korta saker sms:ar jag gärna.

8. Är dina föräldrar gifta och skilda?
Svar: Min mamma och pappa gick skilda vägar när jag var liten. De som jag kallar mina föräldrar är dock gifta, dvs min mamma och hennes man.

9.När såg du senast din mamma ?
Svar: Förut idag.

10.Vilken ögonfärg har du ?
Svar: Blå.

11.När vaknade du i dag?
Svar: Vaknade gjorde jag när dottern vaknade kring 7:30 men eftersom det var min mans tur att gå upp låg jag kvar och slumrade någon timme till.

12. Har du någonsin hittat en katt?
Svar: Nej

13. Vilken är din favoritplats?
Svar: Hmm... svår fråga. Jag har många platser som ligger mig varmt om hjärtat av olika skäl men just nu får jag nog ändå säja att min eget hem är en favoritplats. Jag trivs väldigt bra här.

14. Vilken plats föredrar du minst?
Svar: En plats där det finns spindlar... kommer inte på något annat, haha.

15. Var tror du att du befinner dig om tio år ?
Svar: Då har jag startat ett eget företag och trivs med mig själv och mitt liv.

16. Vad skrämde dig mest som barn ?
Svar: E.T.

17. Vem fick dig att skratta senast?
Svar: Alva. Hon får mig att skratta många gånger varje dag.

18. Är du för för ung för att äga vinylskivor?
Svar: Antagligen inte men nä, jag har inga kvar,

19. Har du en bärbar eller stationär ?
Svar: Bärbar

20. Sover du med eller utan kläder på dig?
Svar: Om det inte är väldigt kallt sover jag i bara trosor.

21.Hur många kuddar har du i sängen?
Svar: Jag har 2 men använder 1.

22.Hur många landskap har du bott i ?
Svar: 1

23. Har du spytt på någon?
Svar: Ja, vad pinsamt. Det var när jag var 15 år, på en kille jag gillade då. Det roliga i den här historien är att det var på en spelning med ett band och gitarristen där är min make idag :-)

24.Föredrar du skor , strumpor eller barfota?
Svar: Eftersom jag oftast fryser om fötterna får jag säja strumpor.

25. Är du social?
Svar: Tja, jag trivs rätt bra ensam för det mesta men visst är jag väl social också.

26.Vilken är din favoritglass?
Svar: Mjukglass med nougatsås är ju en höjdare.

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Svar: Betala av våra lån och bjuda med familjen på en resa till solen.

28. Tycker du om kinamat?
Svar: Ja, när andan faller på.

29.Tycker du om kaffe?
Svar: Jaaaa! Men det är bara några år sedan jag lärde mig tycka om det men nu är jag helt koffein-beroende.

30. Vad dricker du till frukost?
Svar: Kaffe och vatten. Juice ibland.

31. Sover du på någon särskild sida?
Svar: Vänster sida, höger sida och på rygg men aldrig på mage.

32. Kan du spela poker?
Svar: Nä, det är jag inte bra på.

33. Är du en beroendemänniska ?
Svar: Ja, tyvärr. Kaffe är dock en last jag unnar mig och just nu är jag nog också lite sockerberoende.

34. Känner du någon med samma födelsedag som du?
Svar: Nä.

35. Vill du ha barn?
Svar: Har redan två små finingar men en till skulle inte vara dumt.

36. Kan du fler språk än svenska?
Svar: Engelska. Sen borde jag kunna tyska eftersom jag läst det i 6 år men jag är rätt kass på det. Jag borde också kunna ryska som jag läste i 2 år men jag minns knappt ett enda ord.

37.Har du någonsin åkt ambulans?
Svar: Ja.

38,Föredrar du havet eller en pool?
Svar: Havet om det är tillräckligt varmt.

39.Vad spenderar du helst pengar på?
Svar: God mat

40. Äger du dyra smycken ?
Svar: Nej

41.Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Svar: Sitter just och äter en skiva nybakt bröd med smör och ost, mmm....

42.Vem är den roligaste människa du känner?
Svar: Ingen aning. Jag har ofta väldigt roligt med de flesta jag känner men ingen står nog ut som "roligast" vad jag kan komma på.

43.Välj ett ärr på din kropp.
Har inga imponerande skador att redovisa. Har ett par fula ärr efter vattenkoppor i pannan.

44. Vad har du för ringsignal på din mobil?
Svar: Någon sån där standardsignal.

45.Har du kvar något klädesplagg från när du var liten ?
Svar: Ja, en liten omlott-body med gula hundar på med tillhörande knallgula sparkbyxor och ett par plagg till.

46. Kan du byta olja på bilen?
Svar: Nä, det fixar jag nog inte.

47.Har du fått fortkörningsböter?
Svar: Nej

48. Vilken var den senaste boken du läste?
Svar: Håller precis på och läser "Digital fotografi - yrkesfotografernas hemligheter" av Scott Kelby.

49. Läser du dagstidningar?
Svar: Ja, vi prenumerar på en lokaltidning.

50. Prenumerarar du på någon veckotidning?
Svar: Ja, jag fick en prenumeration på tidningen "Topphälsa" i julklapp.

51. Dansar du i bilen?
Svar: Dansar i bilen??? Nä, sjunger gör jag ofta i bilen men inte dansar... hur går det till?

52. Vilken radiokanal lyssanade du på senast?
Svar: P3 antagligen, det var min man som hade radion i gång.

53. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Svar: Vad vi skulle handla på Plantagen men sen blev det ingen Kalmar-resa på söndag eftersom Fredrik måste jobba.

54. När var du i kyrkan senast?
Svar: På min mormors begravning i år.

55.Vilka personer utmanar du?
Svar: Den som vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0