Studentbal

Just nu befinner sig min bror på studentbal. Hoppas han har jätteroligt! Tidigare i dag var jag och barnen i stadsparken för att titta på det välklädda folket och Alexander och Evelina var så fina! Min bror är så stilig så man tror knappt det är sant.

Mina vackra tvillingsystrar var också på plats. Hoppas de inte har något emot att jag lägger ut ett foto på dem. Frida kom fram och kramade om mig och det gjorde mig så glad. Jag och mina systrar (halvsystrar på min pappas sida) har inte haft någon egentlig kontakt genom åren vilket jag tycker är jättetråkigt så det var roligt att få se dem.

Alva tyckte det var lite överväldigande med alla människor och blev lite ledsen. Hon var nog lite hungrig också så vi stannade inte så länge.

Tyvärr samarbetar jag och min kamera fortfarande uselt så fotona blev kassa men jag lägger ut några ändå så ni får ha överseende med att de inte är skarpa. Jag testfotade en del sedan när jag kom hem och tror jag vet varför bilderna blev dåliga. Bara att fortsätta öva.


Evelina och Alexander, sååå fina!


Same, same but different.


Evelina igen.


Och min stiliga bror förstås.


Louise till vänster och Frida till höger. Hoppas det blev rätt nu...?


Det här var inte så kul tyckte Alva.


Kommentarer
Postat av: Lolli

mycket fina bilder..både på alexander o systrarna dina.....

2009-05-17 @ 14:04:14
URL: http://deraslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0