Mera brunch åt folket!


Vad definierar egentligen en brunch? Är det bara tiden på dagen som avgör om målet är att klassas som frukost, lunch eller just brunch eller är det innehållet som bestämmer? Jag vet inte vad en "klassisk" brunch ska innehålla men idag gjorde jag en lite förstärkt frukost som vi åt när Fredrik kom hem från ett möte kl 10.
Bordet bjöd bla på äggröra, svenska körsbärstomater, knaperstekt bacon, galiamelon, frallor, mammas hemgjorda rabarbermarmelad, rökt skinka och lite annat smått och gott. Mmmm... det här borde vi göra oftare tyckte sonen och jag är beredd att hålla med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kommer gärna över nästa gång det är dags, ser gott ut!!

2009-06-16 @ 07:20:29
Postat av: Ralf Lindvik

Hej !

Jag hittade en trevlig bild på Din blogg ( Brunch)
Är Det ok att jag använder den på vår hemsida
www.hjorten.gymnasium.ax.
Vi arrangerar en brunch på vår övningsrestaurang den 15-16.9.2012...

2012-08-27 @ 10:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0