Bloglovin (bloggkoll)

Det är bara ett par veckor sedan jag upptäckte Bloglovin (tidigare bloggkoll) och det har verkligen underlättat mitt bloggläsande oerhört! Tidigare hade jag en hel drös bloggar i mina favoriter i webbläsaren och där fick jag klicka mig fram och försöka läsa ikapp på varenda en.
Sedan hittade jag då Bloglovin och där kan man spara alla sina favoritbloggar och besöker sedan Bloglovin i stället när man vill kolla bloggarna. Då ser man vilka nya inlägg som finns och kan läsa bara dessa. Toppen ju! Man kan också välja att få epost när bloggarna uppdateras och man kan sortera upp bloggarna i olika kategorier.

Om du vill prenumerera på min blogg klickar du bara på knappen här :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0