Nu väger jag samma som när jag blev gravid, jippi :-D

I går kväll var vi hembjudna till min mamma för att fira hennes födelsedag i efterhand. Det var så skönt att slippa stå och laga mat en kväll. Visst gillar jag matlagning men bara när man har lust och i går hade jag inte alls lust så det passade ju fint att vi var bortbjudna då.
Vi fick god mat och vin och Alva åt sin gröt (en hel portion för första gången!) och ersättning i flaska som om hon aldrig gjort annat. Duktiga tjejen. Hoppas det inte var en tillfällighet att det fungerade.

Idag har jag varit och tränat bort glassen jag åt igår ;-) Hade tänkt köra på level7 på crosstrainern i bara 5 minuter för att sedan köra på tyngsta (9) resten av passet men med en ny Fitness Magazine över displayen flög tiden iväg så fort att jag märkte först efter 15 minuter att jag fortfarande körde på 7:an men då bytte jag i allafall till 9:an och körde en kvart till.
Ökade vikter och körde fler övningar för varje muskelgrupp i styrketräningen också. Biceps, triceps, axlar, mage, bröst.
Superskönt nu efteråt! Jag är själv förvånad över hur kul det känns att träna just nu. Måtte det hålla i sig.

I morgon åker vi till vattenpalatset i Mönsterås!
Ha det bra everybody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0