En liten present

I dag (ja, klockan är ju efter midnatt) fyller en god vän till mig år. Hon ska få den här söta lilla boken av mig. Vi brukar inte byta presenter till födelsedagarna men jag köpte den här för ett par veckor sedan med tanken att ge henne den redan då (som en present helt apropå bara) men så har våra vägar liksom inte korsats sedan dess så nu blir det ju ändå lite som en födelsedagspresent.
Hur som helst tycker jag den är väldigt söt och den innehåller många tänkvärda ord.

Och nej, hon vet ännu inte om min blogg så jag avslöjar ingenting i förtid med det här inlägget. Tänkte vänta med att ge henne länken tills hon fått boken.

"Vänskap är det som visar att vi
inte är ensamma i någon glädje
eller i någon sorg."
/Pam  Brown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0