Nu börjas det...

Idag fick jag första nyhetsmailet med jultema. Det känns som det är långt kvar men egentligen är det ju faktiskt bara 2 månader. Jag gillar verkligen julen så det är fine med mig :)

Mailet kom från Cosas.se. För er som inte hittat dit ännu så är det en jättehärlig webbshop med inredningsartiklar och annat i lite shabby chic-stil.
Jag valde ut de julsaker jag tyckte var finast i butiken. Blir nästan julsugen nu.

Cosas julinspiration

1. Bräda "Välkommen jultomten" från Skarp Kalligrafi, 12x36 cm, pris 550 kr
2. Dekorationshänge, vit gran i plåt med en bjällra, 11 cm, pris 39 kr
3. Glasbubbla för ljus eller blommor, 6 cm i diameter, pris 49 kr
4. Mistelkvist i zink, 20 cm, pris 55 kr

Bild: Eget collage med bilder från Cosas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0