Ny webbutik - Ellis corner


Idag kl 11 öppnade nya webbutiken Ellis corner. Det är Mia från bloggen Hem och Lycka som tillsammans med sin man står bakom butiken som kommer sälja inredning och foto.

De skriver själva om sin butik:
"Stilen lutar sig åt det amerikanska hållet mixat med det nordiska. Här blandas det ruffa och strama med New England och toppas med det lantliga och barnsliga. Du kommer att finna att såväl stjärnor såsom hjärtan ligger oss varmt om, just det, hjärtat."

Jag hittar genast många favoriter från t ex Maileg, En Gry og Sif och fantastiska foton av Martin Wallgren (mannen i duon bakom butiken) med havsnära motiv. Man hittar också unika produkter från olika hantverkare (bl a bakdukar med broderade kringlor - precis sådana min mamma broderat till mig!). Jag fastnar genast för några mysiga vimplar som skulle passa fint i Alvas rum.

Jag är imponerad av att utbudet är så pass stort redan på öppningsdagen.
Stort lycka till Maria och Martin!

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Tusen tack för det fina inlägget, det värmer!



kram Mia

2009-02-08 @ 15:14:32
URL: http://hemochlycka.blogspot.com
Postat av: Carins Halsa 2009

Tack for den gulliga kommentaren! Allt ar bra med mig och Sydney har, tack och lov, inte drabbats av nagra brander. Men jag sag forodelsen pa nyheterna imorse... 108 doda, fruktansvart! Nu ska jag alldeles snart borja uppdatera bloggen igen - sa valkommen tillbaka! :)

2009-02-08 @ 23:26:06
URL: http://carinshalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0