Min stilige man


Eftersom det ju tyvärr stundar begravning var min man i går tvungen att inhandla nya kostymbyxor eftersom hans gamla blivit för små i midjan. Faktum är att han faktiskt inte blivit så mycket tjockare utan mer muskulös. Det kan låta som en dålig ursäkt men det är faktiskt så (även om jag naturligtvis måste driva lite med honom och säja att det hade blivit billigare om han bantat i stället).
Hur som helst fick vi ge oss in på stan och köpa både byxor, slips, skärp och skjorta.
Han provade allt här hemma och var så snygg. Visst, han är alltid snygg, men det är något särskilt och väldigt manligt med kostym tycker jag. Och eftersom Fredrik annars är en jeans- och t-shirtkille (så till den milda grad att man kan bli tokig på honom ibland!) så känns det faktiskt väldigt roligt att få se honom i kostym även om det nu är inför en begravning.

Kommentarer
Postat av: lollo

vad stilig bror jag har....du är jätte fin .....

2009-02-06 @ 09:41:34
Postat av: Lindet

Looking good daddio

2009-05-24 @ 20:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0