My cup of tea


Det är bara ett par år sedan jag lärde mig tycka om kaffe men nu... ojojoj, jag har blivit en riktig "kaffekärring"!
Men på kvällarna tycker jag fortfarande om att ta en stor kopp te (helst tillsammans med hembakta scones).
När man fryser är det ju helt oslagbart att dra på sig ett par tofflor, tända några värmeljus och dricka en kopp te.
För att inte tala om när man är förkyld. En kopp te med lite citron och honung i då gör att man genast känner sig lite bättre - särskilt om man dessutom kan läsa den söta texten "Du är värdefull" på sin kopp som jag kan :)
Jag har fått den fina koppen av en av mina bästa vänner. Den är från Gabriel keramik och är min absoluta favoritkopp!


Kommentarer
Postat av: Karin/Rosa maränger

Här är en som aldrig dricker kaffe..men mer än gärna the. Fin kopp, en sådan tröttnar man aldrig på. Ska ta en kika på sidan



Ha en bra helg!

2009-01-24 @ 16:05:51
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Misen

Ja, hade man en sån kopp hade man känt sig glad en stund varje dag. Superfin! Älskar både kaffe och te...

2009-01-24 @ 20:02:51
URL: http://homeostas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0