Stinky


Minns ni den lilla figuren jag sydde på öppna förskolan och som Alva fick i julklapp? Jag lovade ju visa upp den.
Tyvärr har den redan gått sönder på flera ställen och både tyg och band har trasats upp. Min fina zick-zack-klippning på mittpartiet har naturligtvis bara blivit som en fransig kant. Det kunde jag ju kanske räknat ut?
Det kanske inte bara är mina bristande sykunskaper som är orsaken till att den lille stackaren redan är så sliten trots sin ungdom. En viss liten dam älskade den ju från första stund och sög redan på julafton på den så att den blev dyngsur och började lukta förskräckligt illa vilket resulterade i dess föga smickrande namn: Stinky.

Kommentarer
Postat av: anna lingman

MEN vad gullig den blev!

2009-01-21 @ 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0