Fy fan vad du är bra!



Idag har min bror tagit studenten. När vi stod och väntade på att han skulle springa ut fick jag en klump i halsen. En kombination av att nostalgiska minnen från egna studenten kom rasande över mig, glädje för min brors skull för jag vet hur härligt det är och lite "sorg" över att han blivit så stor. Min lillebror. Han kommer flytta iväg till hösten för att fortsätta studera vilket ju är helt underbart men samtidigt betyder det ju att han inte kommer titta förbi på en kopp kaffe sådär som han gör ibland nu. Det är lite sorgligt. Jag kommer sakna dig Broder Tuck.



Avslutar med ett foto som Fredrik tagit på mig och Alex. Jag blir ju alltid helt dålig på bild men det bjuder jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0