Lista

Den här listan hittade jag hos Emelie och jag tänkte göra ett försök att svara på frågorna.

Var kommer du ifrån?
Oskarshamn i Småland
Heter?
Karin Jessica Mariana (ja, jag vet - blääää) Lindgren
Hur gammal är du?
33 år (än så länge)
När fyller du år?
31 maj
Tycker du om någon just nu?
Ja många men min man Fredrik lite särskilt mycket förstås
Jag samlar på?
Kokböcker
Gröna eller röda äpplen?
Röda
Vilken tid gick du upp idag?
Hmm... 7:30?
Har du sovit i din egna säng inatt?
Ja
Har du sovit ensam inatt?
Nej, med Alva närmast mig och Fredrik på andra sidan om henne
Har du strumpor på dig nu?
Ja
Hur svarar du i telefon?
Med mitt namn
Vad ska du göra ikväll?
Äta varma mackor och titta på film (Bolt)
Vad ska du göra imorgon?
Träffa Anna & Elmo för en fika på stan, åka till stallet
Var vill du bo när du blir stor?
När jag blir stor... hehe, jag känner mig rätt stor redan och trivs just nu bra där jag är men på något varmare ställe skulle ju inte vara fel
Vad vill du bli när du blir stor?
Ja, om jag skulle byta yrke så vore det kul att göra något mer kreativt som att måla eller fotografera eller möjligen jobba med hästar på något sätt
Är det okej att gråta?
Självklart
När grät du senast?
I går
Vilken årstid tycker du bäst om?
SOMMAREN!!!
Laddar du ner musik och filmer från internet?
Nope, faktiskt inte
Skulle du göra om du vann en miljon?
Visa mina barn världen.
Bär du glasögon eller linser?
Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
Nej
Har du piercingar?
Bara hål i öronen
Har du tatuering?
Nej
Vill du gifta dig?
Är redan gift
Vill du ha barn?
Har redan två och vill gärna ha ett till
Solar du ofta?
Tål tyvärr inte solen så nej, det gör jag inte
Är du bra på att laga mat?
Nja... jag lagar nog hellre än bra
Gillar du att dansa?
Nä, inte precis. Men jag önskar att jag var duktig som dom i "Let´s dance". Då skulle jag dansa.
Vilken är din favoritglass?
Oj, det finns många men en gammal favorit är ju piggelin och en hederlig mjukglass är aldrig fel heller
Tror du på ett liv efter döden?
Nej
Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Snarare nattmänniska.
Vilka hårfärger har du haft?
Hmm... blond, svart och typ allt däremellan ;-)
Är du beroende av något?
Nä inte vad jag kan komma på. Lite småberoende av kaffe är jag nog iofs.
Röker du?
Nej! Jag är så glad att kunna svara nej på den frågan!!! :-D Jag slutade för några år sedan och har inte tagit ett enda bloss sedan dess.
Senaste låten du hörde?
Great balls of fire på "Så det ska det låta" precis nu
Vad gör du på helgerna?
Försöker träffa människor som jobbar i veckorna, umgås med familjen, ett stallbesök brukar det bli också
Vem kramade du senast?
Alva för en liten stund sedan när hon skulle sova
Saknar du någon nu?
Mormor
Vem ringde dig senast?
Anna
Var du glad igår?
Ja. Och nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0