PO.P på nätet!


Äntligen öppnar Polarn O. Pyret webbshop. Det var på tiden tycker jag.
De har öppningserbjudande med 30 % på utvalda produkter och fraktfria leveranser.
Jag tycker dom har gjort ett bra jobb. Shoppen är lättnavigerad och enkel att överblicka. Lite småsegt tycker jag det går men det kan eventuellt vara min uppkoppling. Lite småirriterande att inställningen för att visa alla plagg på en sida inte hänger med när man byter kategori är det.
Kläderna är som vanligt väldigt fina och det finns mycket som jag skulle vilja ha till Alva, t ex klänningen på bilden som jag tycker har så härliga färger.

Bild: Polarn O. Pyret

Kommentarer
Postat av: Carins Halsa 2009

Tack sa mycket for grattandet pa fodelsedagen! Det varmde! :)

2009-03-16 @ 23:02:05
URL: http://carins-halsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0