Regnet det bara öser ner...

Idag har vi varit ute och gått en skön promenad och kameran var självklart med. Glad i hågen slet jag upp den för att föreviga ett vackert hus längst vägen bara för att få ett blinkande "NO CARD" på skärmen. F-n så frustrerande.

Sen på eftermiddagen blev vädret så fint så vi bestämde oss för att åka på en liten utflykt. Vi inhandlade fika och gav oss av hela familjen men på vägen började det dugga så smått och efter bara en kort stunds fotograferande, promenerande och några håglösa kast med fiskespöt började det regna mera så vi fick ge upp och åka hem.

Men första bästa soldag ger vi oss ut igen till Saltvik där vi var idag för där fanns mycket fint att föreviga med kameran och väldigt vackra omgivningar.
Lägger väl upp några av de få foton jag hann fånga innan regnet kom. Bilden på ekorren är helt kass fotografiskt sett men jag tycker den var så söt att den får vara med ändå :-)










Kommentarer
Postat av: Skönt Hemma

Men oj vilka fina bilder och vilket bra foto du fick på ekorren!

Har en ny tävling i bloggen nu med ett fint pris som jag tror skulle passa dig ;)

2009-05-22 @ 22:50:19
URL: http://skonthemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Har kollat lite på dina bilder, väldigt fina!

Funderar på att införskaffa mig en ny kamera. Vilken kamera är det du använder? =)

Kram!

2009-05-23 @ 12:26:38
URL: http://mrandmrsblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0