Växtmarknad igår, regn idag







I går var jag på växtmarknad på Fallebo gård. Jättemysig gård och det fanns en del plantor men jag köpte ingenting. Fina miljöer! Svårt att ta några fina foton dock eftersom det var så himla mycket folk.
En tur till stallet hann jag också med och sedan var jag, Alva, mamma och vovven ute på en promenad uppe i Norrtorn. Grillning på kvällen, mums!

Just i skrivande stund skulle Alva och jag ha befunnit oss i Stensjö by för en picnic med öppna förskolan men regnet ute lockar oss inte. Jaja, jag vet "det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder" men hur KUL är en picnic när det regnar? Nä, vi står över och går på vanlig öppen förskola i eftermiddag i stället om det inte slutar regna inom närmsta halvtimmen. Men lite besviken är man ju helt klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0