Liten rapport


Det har varit fullt upp de senaste dagarna med bland annat jättetrevlig (och god!) fika hemma hos Anna tillsammans med ett gäng andra mammor och deras barn, stallbesök (ingen ridning tyvärr), brödbakning och annat.

Idag har jag, mamma och Alva varit i Kalmar hela dagen och shoppat julklappar (och lite annat).
Jag lyckade fynda en julgransmatta på nyöppnade Rusta för 19 kr! Det var en i röd filt med vita stjärnor på. Finfin.

Jag tror också att jag kanske gjorde en dålig affär på Polarn och Pyret. Alva har ju storlek 42 i mössa nu och jag skulle köpa en varmare vintermössa (inte den på bilden alltså) och så fanns den inte i storlek 44-46 så jag tog 40-42 och den satt ju perfekt nu men hur snabbt växer ett bebishuvud liksom? Kommer säkert vara för liten innan vintern är slut... eller vad tror ni? 

Alva var som vanligt en ängel att ha med sig på stan. Hon har varit glad och sovit om vart annat hela dagen i måååånga timmar och hon sov hela vägen hem i bilen. Duktig tjej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var en jättetrevlig dag, jag är helt slut i fötterna!

Mamma

2008-12-05 @ 08:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0