Veckans ljud


Veckans ljud verkar vara ett av smaskande karaktär.

I går fick Alva en spruta på BVC. Det gick bra. Hon grät bara några sekunder sedan blängde hon på BVC-sköterskan och borrade in ansiktet i min famn och sen var det bra med det.
Vi var på öppna förskolan också och den här gången tyckte Alva att det var riktigt kul. Hon sprattlade och skrattade hela sångstunden och sen somnade hon så jag kunde fika lite och pyssla klart lilla mjukisdjuret. Jag hade tänkt fota det för bloggen men det glömde jag bort och nu är det inslaget i en paket.
Sen var jag i stallet och red. Det var skönt att komma iväg en stund själv och det föll stora härliga snöflingor när vi red. Mysigt.
Hemma hade det gått jättebra. Alva hade sovit större delen av tiden men när hon vaknade var hon ledsen. En portion gröt senare var det goda humöret tillbaka. Jag tror vår lilla tjej håller på att bli stor :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken jätte söt liten tjej :-)

2008-12-12 @ 15:46:25
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0