Nya kokböcker på ingående



Jag är sedan länge med i bokklubben "Mat & Njutning" och nu fick varje medlem möjlighet att, genom att värva en vän, välja böcker för 350 kr ur klubbtidningen! En sån chans missar man ju inte så jag värvade snabbt min mamma, som också fick böcker för samma summa, och så valde vi böcker.
Mamma valde "Lättlagade menyer" av TV-kocken Maud Onnemark och Leilas "A piece of cake" och själv valde jag "Smaker från Saltö kvarn" och "Min receptsamling", en bok där man själv kan skriva in sina recept.
Ser verkligen fram emot att böckerna ska komma! Undrar hur många jag har i min samling då... jag har faktiskt aldrig räknat dem men det är nog ett par hundra... hoppsan... jo, jag erkänner jag är kokboksmissbrukare men det finns faktiskt värre laster.

Bilder från Mat & Njutning.  
  

Kommentarer
Postat av: anna

ETT PAR HUNDRA!? är du gaalen kvinna????

glöm inte säga till din mamma att recepten i leilas fantastiska bok utgår från varmluftsugn, vilket vi kom på efter 3 misslyckade brödbak...

2009-05-15 @ 21:46:06
Postat av: Jessica

Åhh, mamma som inte har varmluftsugn... tack för tipset. Det ska jag säja till henne.



rodnar ährm... ja, det är kokböcker och kaffe som är mina laster kan man kanske säja ;-)

2009-05-15 @ 22:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0