Mina underbara cupcakes!



Tanken är ju att jag ska visa upp mitt hem för er också men jag kan ju inte visa er allt på en gång - måste ju hålla er lite på halster ;-)
Så, jag tänkte börja så smått med lite detaljer från mitt kök. Ni har ju redan fått se tavlan vid köksfönstret och vår köksklocka och här följer nu mina två urhärliga porslins-cupcakes (tror det är glassformar egentligen) som är inhandlade på Village i somras (fick dem av min snälla man!). Jag fullkomligt älskar cupcakes i alla former och dessutom tycker jag mycket om färgerna på de här underbaringarna.
De här står på en hylla på väggen mittemot Lindgren-tavlan. På samma hylla står också en liten tavla som jag målade till min man för ett par år sedan. Den får ni se en annan dag :-)

Och så måste jag ju passa på att länka till en härlig blogg som skrivs av Eva Blixman. Fantastiska foton på otroligt konstfulla cupcakes! Missa inte.


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh vilka fina porslins cupcakes! :o))

2008-11-02 @ 23:15:30
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: yamina

vart har din man köpt dom nånstans? och hur många fanns det är var det bara dom två sorterna/färgerna

2011-03-17 @ 06:41:31
Postat av: Jessica

Jag tror de är köpta på Village men det är ju ett par år sedan nu så jag vet inte om de fortfarande har dem. Tror de fanns i ytterligare två färger.

2011-03-17 @ 12:52:21
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0