God morgon!

Varje morgon äter jag frukost vid vår "bardisk" vid köksfönstret.
Jag är en riktig frukostmänniska. Ofta är det tanken på just frukost som får mig ur sängen.
Jag äter nästan aldrig samma frukost två dagar i rad. Jag har lite svårt att förstå människor (som min man) som äter exakt samma sak varenda morgon, dag ut och dag in. Fy vad tråkigt.

Fast nu var det ju inte frukost det här inlägget egentligen skulle handla om utan jag tänkte visa er vad som möter mig varje morgon vid "bardisken" i köket där jag sitter och äter på morgonen. Den här tavlan från IsaForm köpte Fredrik & jag som en liten present till oss själva då vi äntligen efter nästan14 år tillsammans fick samma efternamn i somras när vi gifte oss.
Jag älskar Isabelles illustrationer och tycker det blir lite extra när man kan göra dem personliga.

Edit: Jag lade till ännu en bild på tavlan där det syns lite mer var den sitter. Den lilla bilden är klickbar.

Tavla med vårt efternamn från Isa form. 

Kommentarer
Postat av: anna

tänkte faktiskt fråga om det när jag var hos dig! men glömde. den är jättefin!

2008-10-30 @ 09:30:10
URL: http://annalingman.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0