Välkommen solen!


Både igår och idag har det varit underbart väder och om man vågar tro på meterologerna blir det mer av den varan nu i helgen och början på nästa vecka!
Jag har tagit tillfället i akt och tillbringat nästan hela dagarna utomhus såklart.
Vi har gått många promenader och så har jag jobbat i trädgården. Alva älskar att sitta på en filt och leka eller allra helst förstås direkt i gräset men då äter hon mer gräs än en häst på sommarbete.

Igår åkte vi till en trädgårdsbutik också och tittade men köpte ingenting och sedan var vi på en konkursutförsäljning där de sålde barnvagnar och andra babysaker. Vi köpte sådana där "bedrockers" så man kan gunga spjälsängen (vi har testat dem och det fungerade utmärkt!) och så en sele till vagnen.

Sedan var min bror här i går kväll och vi såg filmen "Yes man" med Jim Carrey tillsammans. Jag brukar inte gilla Jim Carrey men den här filmen var faktiskt både skrattvänlig och med ett visst tänkvärt allvar under den roliga ytan. Se den!

Idag har vi varit inne på stan och gått lite i affärer och sedan ätit en god skagenmacka på café. Mmm...
Köpte två klänningar, en solhatt och en keps till Alva och så en klänning till mig själv (se bilden).

I kväll har det varit grillpremiär här hemma och i morgon ska jag åka hem till Katarina för lite tjejsnack och god mat och dricka (kanske blir det lite Singstar om andan faller på). Det ser jag fram emot.

Bild från Lindex.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hej! Den är fin den där klänningen. Provade den men den satt inget vidare på mig. Tyvärr. Gravidkilona hägrar fortfarande här... Ha en trevlig helg.

2009-04-25 @ 15:42:28
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

SVAR: hehe Okej ;D.

2009-04-25 @ 17:07:11
URL: http://alatariiel.blogg.se/
Postat av: rebecca

den är jättefin, asså klänningen dåva :D

2009-04-26 @ 14:56:50
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0