Sommarfest

Idag har Alva och jag varit på sommaravslutning på öppna förskolan. Festen inleddes med beskedet att öppna förskolan blir kvar trots besparingsförslaget att ta bort den vilket naturligtvis blev en riktigt rolig inledning på festen. Att solen sken och värmde hela dagen gjorde inte saken sämre förstås. Det var sååå många föräldrar och barn på plats och jag fick möjlighet att byta telefonnummer med flera av de mammor jag vill hålla kontakten med. Det här var ju Alvas och mitt sista besök på öppna förskolan eftersom hon börjar dagis till hösten och jag börjar jobba igen. Det känns väldigt tråkigt. ÖF och kontakten med de andra föräldrarna där har betytt mycket för mig under min ledighet.


Roligt att få låna en leksak av en babyvän.


Det var massor med folk på festen.


Alva på filten tillsammans med kompisarna Oscar och Milla och så Oscars mamma Anna.


Många barnvagnar blir det...


Det bjöds på teater för barnen också.


Och tårta förstås.

Kommentarer
Postat av: Lolli

vilken smarrig tårta.....

2009-06-14 @ 16:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0