Måndag (kul rubrik va? Det blir svårare och svårare att komma på något)

I går ringde Anna P och frågade om jag ville med hem till Kaisa och fika med småttingarna. Det ville jag såklart så jag hoppade över öppna förskolan som jag annars hade planerat att gå på. Vi var ju ändå där i torsdags.
Sen kom Louise och Max och ringde på och undrade om jag och Alva ville med ut och gå men typiskt nog skulle vi precis åka iväg till BVC så det kunde vi inte. Det får bli en annan dag.
Hos BVC var det dags för Alvas BOEL-test, dvs hörseltest och det gick jättebra. Hon hörde utmärkt. Hon var 69 cm lång och  vägde ca 7,8 kg. Hon följer sin kurva perfekt.
Sen åkte vi direkt hem till Kaisa. Förutom Kaisa + Milla och Anna P + Oscar var också Hanna + Lukas där. Vi fikade och snackade och det var jättetrevligt.
Väl hemma igen på kvällen blev Alva snuvigare och idag är det ett faktum - hon är sjuk igen (sorry tjejer, hoppas era små klarar er, det var inte meningen att dra med smitta hem till dig Kaisa).
Vi skulle åkt till simhallen idag men det blev såklart inställt nu. Får skjuta det på framtiden.

Edit: Lukas heter han såklart. Inte Ludwig. Var fick jag det ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0