Våfflor och chokladkaka (det går jättebra för mig att gå ner i vikt - NOT)



Idag har det, som sig bör, gräddats våfflor i det Lindgrenska hemmet. Dom blev frasiga och goda :)
Jag har också bakat chokladkaka (recept kommer så småningom) eftersom jag får besök av en kompis i morgon kväll. Luktar gudomligt just nu. Det är inte helt säkert att jag låta bli att provsmaka... ok då, jag erkänner, jag har redan smakat.

Vi ska till öppna förskolan också i morgon för nu är Alva helt tipptopp-frisk igen (peppar, peppar, ta i trä) och jag är jättesugen på att träffa alla goa människor så jag kan inte vänta ända till nästa måndag då 8-månadersgruppen träffas. Vi hänger kvar i baby-gruppen lite till i stället.

Fredagen är också uppbokad redan. Då åker jag tidigt på morgonen till Västervik för att vara med på ett viktigt möte på jobbet. Det ska faktiskt bli lite kul att träffa jobbarkompisarna och komma hemifrån några timmar.

Tror inte det blir fler inlägg innan helgen men ni får ha det så bra så länge!

Bild: Arla.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0