Nintendo Wii


Felix sålde allt sitt lego för ett par veckor sedan och i tisdags brände han det mesta av pengarna på ett Nintendo Wii.
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Jag är rädd att han lagt massor med pengar på något som bara kommer vara kul i ett par veckor. Som med guldfiskarna Carl & Lenny (namnen tagna från Simpsons förstås) ungefär...
Felix kom upp i lördags morse och sa "Om vi säjer som så att Lenny är ensam nu". Fisken Carl har gått ur tiden. Troligen på grund av avsaknad av rengöring i hans hem. Kan inte låta bli att tycka synd om den lille stackarn. Nå, skålen blev rengjord innan frukost i allafall. Lite dåligt samvete hade Felix nog så kanske lärde han sig en läxa i allafall. Tyvärr hjälper det ju inte att förvarna om att han kommer att tröttna, han måste få göra sina egna misstag även om det nu blev på bekostnad av en liten slöjstjärts liv.

Hur som helst roade i allafall Wii både man och son i tisdags kväll med boxning (som pågår på bilden), golf, tennis och bowling.
Jag testade boxas och aj vad ont jag fick i armarna... jag vann visst matchen också fast jag inte fattade hur det gick till. Den sabla gubben slog ju inte alls som jag ville.
Nä, tacka vet jag urgamla Nintendo med Super Mario. Vi har ett stående på vinden just nu som vi lånat. Skitroligt.
Tyvärr har vi inte Ice Climber, det var ju annars också en klassiker (kommer du ihåg Anna vad vi spelade det mycket ett tag?).

Idag är det förresten 14 år sedan jag och Fredrik träffades! Jag fick en ask med Lindhs mörka chokladkulor av honom. Gulligt. Självklart har jag ätit så jag mår illa.

Kommentarer
Postat av: anna lingman

spelade VI ice climber? jag kan inte minnas att jag nånsin spelat tv-spel.... men så har jag ju ett exeptionellt kasst minne också.



vad gullig fredik är som kommer ihåg sånt och köper present!!!!!



2008-12-18 @ 20:26:06
URL: http://annalingman.spaces.live.com
Postat av: Jessica

Jo men guuuuud. Vi spelade ju megemycket Iceclimber en kort period. Jag tror det var du som hade lånat ett Nintendo av någon. Det var när vi bodde på Fredriksberg och vi satt i ert vardagsrum.

Kolla bilden här, kommer du inte ihåg?

1090355251002.jpg" rel="nofollow">http://www.gamecore.se/img/bilder/20040720/171090355251002.jpg

2008-12-18 @ 22:10:51
URL: http://jessicasinspiration.blogg.se/
Postat av: anna lingman

kom inte in på länken, men bildgooglade lite själv. ja nu ringer det en liten klocka! det måste varit min brolla osm lånat ett spel. hihi, vilket minne du har!

2008-12-19 @ 11:57:53
URL: http://annalingman.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0